ادکلن مردانه ژک ساف مدل Dark Musk

ادکلن مردانه ژک ساف مدل Dark Musk

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

ادکلن دارک ماسک ژک ساف Dark Musk یک ادکلن مردانه با خط بوی بالا هست. نوت اولیه این ادکلن اسطوخودوس بوده و پس از گذشت مدتی فرد بوی چوب را احساس می‌کند. نوت پایانی این ادکلن عنبر و مشک است و مجموع این بوهای خوش توجه هر فردی را به خود جلب می‌نماید.

این عطر شیرین، گرم، خوراکی مناسب برای فصل‌های پاییز و زمستان است و ساختار رایحه آن چوب و گیاهان معطر هست.

دکلن زنانه شالیز Shalis

مشخصات فنی ادکلن شالیز

  • کشور سازنده :فرانسه
  • حجم :50 میلی لیتر
  • نوع :ادوپرفیوم (Eau de Parfum)
  • نوع رایحه :خنک
  • نت اولیه : اسطوخودوس
  • نت میانی :ماگنولیا ،گل رز و گل صد تومانی
  • نت پایانی :نعنا هندی ، کهربا و مشک
  • میزان ماندگاری : خوب
  • میزان پخش بو : عالی

ادکلن مردانه امپر مدل Toolbox

ادکلن مردانه امپر مدل Toolbox

یکی از ادکلن های کمپانی امپر (Emper) که در سال 2015 به بازار عرضه کرده است. ادکلن تولباکس Tool Box نام دارد. ادکلن تول باکس با بوی تند و گرمش برای همه فصل‌های سال به‌خصوص پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. تول باکس در یک جعبه‌ی فلزی و محکم همان‌طور که از اسمش پیدا است همانند یک جعبه‌ابزار جاسازی طراحی و ساخته‌شده است.

روی جعبه، نام Tool Box بارنگ سفید به شکل برجسته‌کار شده است. این ادکلن 100 میلی‌لیتری بطری محکم و مدرن و شیکی دارد. شیشه به رنگ سیاه و مات بوده و با طرح شش‌ضلعی‌اش مانند یک‌مهره‌ی بزرگ در دستان شما جای می‌گیرد.

روی بطری در یک کادر دایره‌ای نام تول باکس بارنگ تیره حک‌شده است. در بطری با شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. یک پیچ و مهره‌ی نقره‌ای‌رنگ از وسط در بطری عبور کرده است. این طرح را بدون شک روی هیچ ادکلن دیگری نخواهید دید.

پس از اسپری کردن ادکلن امپر Tool Box بر روی لباس یا پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج، پرتقال ماندارین و فلفل سیچوان خواهید شد. این ترکیب مرکباتی شیرین و تند، شادی و شوق زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های اولیه را می‌گیرند.

این نت‌ها از گیاه پاتچولی، علف وتیور، اسطوخودوس و گل شمعدانی ساخته می‌شود. بوی تند و مرموز این ترکیب چهارگانه، اعتمادبه‌نفس و تمرکز شمارا افزایش می‌دهد؛

اما باگذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های پایانی خواهند شد. نت‌های پایانی از عنبر و مشک سفید ساخته‌شده‌اند. این عناصر دوگانه باعث جا افتادن و پایداری بیشتر نت‌های میانی خواهند شد.

منبع : خرید ادکلن اصل شیک فام