*بهترین توری برای جلوگیری از ورود حشرات موزی*

در فصل گرما از چه توری برای جلوگیری از ورود حشرات موذی استفاده کنیم ؟

در بسیاری از اپارتمان ها، بیشتر مردم ترجیح می دهند با نصب توری پارچه ای از ورود حشرات موذی جلوگیری نمایند. اما استفاده از توری پارچه ای مشکلات خود را دارد.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

اولین مشکل آنها، نصب این توری ها بر روی پنجره دو جداره می باشد. بیشتر مردم با استفاده از چسب های معمول رایج در بازار، اقدام به چسباندن توری می نمایند. این چسب ها را برروی نوار لاستیکی پنجره کشیده و توری را بر روی ان می چسبانند.

اما این چسب ها باعث مستهلک شدن نوار لاستیکی گشته و به مرور زمان باعث کنده شدن نوار لاستیکی می شوند از طرفی توری های پارچه ای به طور کامل نمی تواند از ورود حشرات جلوگیری کند ممکن است چسب شل شده و توری بیفتد.

توری پلیسه مناسب ترین توری برای پنجره های دوجداره

توری های پنجره دوجداره، توری پلیسه ای یا اکاردئونی است. این توری های حالت جمع شدگی و شکلی به مانند اکاردئون دارند.

توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از قالب خود جدا میشود.

توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب پنجره آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند. از جمله مزایای توری های پلیسه ای می توان به سهولت در نصب، تنوع رنگ، عدم زنگ زدگی،تعمیر و رگلاژ آسان، ماندگاری بالا و... اشاره نمود.

پروفیل های توری

در توری پلیسه تنها از دو نوع پروفیل آلومینیوم استفاده شده است. یک نوع پروفیل جهت استفاده در عرض ها و ارتفاع توری می باشد و دیگری پروفیل قسمت بازشوی توری می باشد.