برای مشاهده معرفی کسب و کارها به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم مسئله این است! ممکن است از خودتان بپرسید که چه فرقی می کند که یک نظافتچی آقا نظافت منزل یا ساختمان را انجام دهد یا یک نظافتچی خانم؟ در پاسخ باید بگوییم که در خیلی از موارد این که کار نظافت منزل را به نظافتچی خانم بسپارید یا نظافتچی آقا نتیجه کار می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال یک نظافتچی آقا شخص مناسبی برای تمیز و مرتب کردن داخل کابینت ها نیست البته این مسئله تا حدود زیادی بستگی به خود فرد دارد و ممکن است یک نظافتچی آقا نسبت به یک نظافتچی خانم حوصله و سلیقه بیشتری داشته باشد.

شرکت آریاپاک با دارابودن اکیپ های مختلف نظافتچی خانم و نظافتچی آقا آماده است تا در صورت نیاز شما و دلخواه هر یک از اکیپ های مورد نظر را به منزل شما اعزام نماید

اما به طور کلی قصد داریم بگوییم که چه مواقعی نیروی نظافتی خانم بهتر از یک نیروی نظافتی آقا است و برعکس. با ما همراه باشید.

موراد مهم در انتخاب نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا

به طور کلی در انتخاب یک نظافتچی چه خانم چه آقا این موارد را درنظر بگیرید و به آن ها توجه کنید:

تجربه کافی داشته باشد و با مراحل نظافت منزل به خوبی آشنایی داشته باشد

سریع باشد و در عین تمیزی از سرعت خوبی برخوردار باشد

فردی باشد که از لحاظ جسمی توانا باشد و از پس کار بربیاید

امین و درستکار باشد

نسبت به انجام کار احساس مسئولیت داشته باشد

وقت شناس باشد

حال هر کدام از موارد بالا را به تفکیک بررسی می کنیم تا ببینیم نیروی نظافتچی خانم مناسبتر است یا نظافتچی آقا؟

مقایسه نظافتچی خانم با نظافتچی آقا

در مورد تجربه فرقی نمی کند که شما از یک نظافتچی آقا کمک بگیرید یا یک نظافتچی خانم، چون تجربه ربطی به جنسیت ندارد. سرعت کار در خانم ها برای کارهای ظریف مثل آشپزخانه بیشتر است و آقایون معمولا در کارهایی مثل شستن ماشین و پاک کردن پنجره سریعتر هستند چون هم قدرت بیشتری دارند و هم بیشتر این کارها را انجام داده اند و با مراحل و نحوه انجام آن بهتر آشنا هستند.

توانایی جسمی یک نظافتچی آقا بیشتر است اما این نکته را در نظر بگیرید که در خیلی از کارهای نظافتی نیاز به قدرت بدنی خاصی نیست و عوامل دیگری وجود دارند که اهمیت آن ها بیشتر از توانایی جسمی است به عنوان مثال برای گردگیری منزل دقت و حوصله برای پاک کردن کوچکترین گرد و خاک از وسایل منزل کاری است که نیاز به قدرت بدنی ویژه ای ندارد و فقط کافی است کمی حوصله به خرج داد که معمولا خانم ها در این مورد بهتر هستند.

 وقت شناسی یک نیروی نظافتی خیلی مهم است هرگونه تأخیر در شروع انجام کار یا اینکه کار در زمان پیش بینی شده تمام نشود می تواند برنامه ریزی شما را به هم بزند البته برای پیشگیری از این موقعیت بهتر است همیشه این مورد را در نظر بگیرید و زودتر درخواست نظافتچی کنید.

معمولا خانم ها احساس مسئولیت بیشتری در انجام کارها دارند و به اصطلاح بیشتر دل می سوزانند. البته این مورد هم کلی نیست و نمی توان به طور قطع نتیجه گیری کرد که یک نظافتچی خانم احساس مسئولیت بیشتری دارد یا یک نظافت چی آقا.

مهمترین موردی که در مورد انتخاب یک نظافتچی مهم است نیروی خدماتی قابل اعتماد است. به هر حال این فرد وارد زندگی شما می شود و باید به او اعتماد کامل داشته باشید. اگر با حضور یک آقا در خانه احساس راحتی نمی کنید بهتر است از نیروی خانم برای نظافت داخل منزل استفاده کنید.

تعرفه نظافت منزل توسط نظافتچی خانم با آقا تفاوت دارد و معمولا قیمت نظافت منزل توسط نیروی خدماتی خانم گرانتر است. محدودیت دیگر یکه یک نیروی نظافتچی خانم دارد این است که ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز قادر نباشد در منزل شما حضور پیدا کند که یک نیروی خدماتی آقا معمولا این مشکل را ندارد.

به طور کلی یک نیروی نظافتی خانم برای موارد زیر مناسبتر است:
ریزه کاری های آشپزخانه و داخل کابینت ها
مرتب کردن کمدها و لباس ها
نظافت گلدان ها
نظافت اتاق پذیرایی و اتاق خواب ها


 و یک نیروی نظافتچی آقا کارهای زیر را بهتر انجام می دهد:
شستن راه پله و پارکینگ
شستن فرش ها
تمیز کردن دیوارها
شستن و تمیز کردن پنجره ها
تی زدن کف سالن ها

در انتخاب نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا بهترین راه این است که از یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات نظافت منزل کمک بگیرید و خودتان با نیروی نظافتی هماهنگ نکنید زیرا اگر از یک شرکت خدماتی درخواست نیرو کنید خیالتان از هر جهت راحت است و می توانید مطمئن باشید که خدایی ناکرده مشکلی پیش نمی آید و در صورت رخداد هر گونه آسیب یا اتفاقی برای فرد نظافتچی مسئولیت عواقب آن به عهده شرکت است.
شرکت آریاپاک آماده است تا با توجه به نیاز شما و نوع کاری که از اکیپ نظافتچی می طلبید برای شما نظافت منزل شما را با بکارگیری نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا به انجام برساند.